söndag 9 juni 2013

Roller derby

Det har gått bra att göra mina styrkeövningar, har kört dem varje dag. Kommer i fortsättningen att kalla dem för R2-styrka. Har fortfarande planer på att fota, för det är himla bra övningar som går väldigt fort.

I fredags åkte jag rullskridskor i tre timmar. Först en timme på open skate, då det är oorganiserat och helt fritt. Tränade inte på något särskilt, provade bara mina nya grejer. Sjukt hårda hjul som kom med! Sedan var det i alla fall en timmes håla, och jag passade på att göra min R2-styrka, sedan var det träning i två timmar. Mycket ansträngande för en liten freshie! Efteråt vräkte jag i mig en hel pizza och var sen ändå så hungrig att det sög till i magen.

Har fått träningsvärk i triceps av någon anledning, vet inte riktigt vad som har orsakat det. Men varför inte liksom? Annars har jag lite träningsvärk i rumpan och lårens insida. Men där stretchade jag ju ordentligt, så det är inte direkt plågsamt.

Idag visar vågen på 70 kg blankt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar