tisdag 25 juni 2013

Semester

Det har inte blivit jättemycket bloggande på senaste tiden men en snabb uppdatering lyder väl såhär: förra veckan stack jag till Stapeln och åkte rullskridskor i två timmar varje förmiddag. Heja! Jag har ätit som vanligt, vilket inte är helt bra eftersom jag alltså inte fått kläm på mellanmålen än. Nu har jag dragit på mig en tråkig förkylning som jag genast vill bli av med. Var dock på träningen igår ändå och körde nästan fullt ut, och jag känner mig inte sämre idag, så det är ju bra.

Imorgon kväll sätter jag mig på nattåget mot Berlin, tillsammans med min make. Bröllopsresan 2.0! Vi är där i en vecka, och jag kommer inte att blogga. Sedan är vi hemma i ett par timmar innan vi sticker till familjen i Varberg och sedan direkt därifrån till Halmstad för att kolla på SM i roller derby. Så vi är borta en och en halv vecka, och det blir inget bloggande typ alls. Kaaaanske när vi är i Varberg.

Så, jag kommer att låta mig äta lite vad jag vill i Berlin, eftersom det är min semester. Och över lag kommer jag inte att uppdatera om mat ju, eftersom jag inte planerar det i förväg. Vad gäller träning dock, så har jag mailat roller derby-laget i Berlin och frågat om jag får vara med på en träning med dem (!!!). Inte fått något svar än, så vi får se hur det blir med det. Det hade varit så djävla roligt!

Både i Varberg och Halmstad ska jag försöka åka så mycket som möjligt, men framför allt så ska jag göra mina övningar varje morgon under hela semestern, även i Berlin alltså. Det är ändå ganska enkelt att ta sig en kvart till att göra det här! Och hinner man inte allt, så kan man i alla fall göra något. Eller dela upp det under dagen. Här är iaf programmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar