söndag 2 juni 2013

Shopping!

Idag har jag handlat grejer! Som sagt så har min ekonomiska situation bara löst sig plötsligt (pga har sparat, levt snålt samt gjort ett illustrationsjobb som var väl betalt) så jag lät mig köpa en jäkla massa grejer.

Skor: köpte ett par sköna Puma-skor på F&D outlet här i Malmö (vid Willys Katrinelund). Svarta och lila, och gryyymt sköna! Shit, det är sådan svikt i sulan, kan tänka mig att de är helt fantastiska att jogga i. Jag går ju alltid runt i mina kängor från Vegetarian shoes, och de är supersköna, men lite klumpiga att motionera i såklart. Så nu har jag ett par fantastiska motionsskor! 395:-

Linnen: Två svarta linnen från Stadium, enbart till träning. Jag har ju inte haft några direkta träningskläder innan, utan kört på olika plagg ur min vanliga garderob. Så det är gött att ha två som enbart är till träning. 99:-

Shorts: Köpte två par shorts som jag ska ha till roller derby-träningarna. Yay! 99:-/st så 198:-

Bh: Två stycken BH:ar som mest är snygga men som också ger liiite extra stadga, tänker att jag kör dem till roller derby-träningarna. 49:-/st så 98:-

Väska: En stor bag till rullskridskor och skydd, såklart. 149:-

SUMMA: 989:-

Fattar ni vilka kap jag har gjort idag?! Under tusen spänn för allt det där! Nu behöver jag bara en ordentlig sport-BH också. F&D har haft sådana för 99:- innan, men de fanns inte inne idag, så jag får ta det en annan gång. Ska såklart fota och lägga upp bilder på mina nya grejer! Men inte ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar